Starten met de promotie van je praktijk
Je hebt een prachtige praktijk en helpt mensen op een unieke manier, maar hoe zorg je ervoor dat jouw lievelingsklanten jou weten te vinden? Misschien besteed je eindeloos veel tijd
Je hebt een prachtige praktijk en helpt mensen op een unieke manier, maar hoe zorg je ervoor dat jouw lievelingsklanten jou weten te vinden? Misschien besteed je eindeloos veel tijd
Waar begin je met het promoten van je praktijk? Veel praktijkhouders in de alternatieve geneeskunde vinden het lastig om meer klanten aan te trekken en hun praktijk te laten groeien.
Waar moet je beginnen als je eenmaal bent begonnen met je praktijk? Yes, je hebt de sprong gewaagd: je eigen praktijk in de alternatieve of complementaire geneeskunde is officieel open.
Het Know-Like-Trust principe: Wat is het en hoe gebruik je het in jouw praktijk? Je bent goed in wat je doet. Je hebt een praktijk in de alternatieve of complementaire
Denk je erover na om een traject of langdurig programma aan te bieden, terwijl je agenda nog niet volloopt met losse afspraken? Het klinkt misschien verleidelijk om meteen groot te
Hoe zorg je ervoor dat jouw praktijk opvalt tussen de concurrentie en alle beschikbare informatie? Het antwoord ligt niet in harder roepen of slimme marketingtrucs. Het belangrijkste is een ‘echt’
Nog geen promotieplan voor jouw praktijk voor 2025? 2025 is begonnen – dit is hét moment om volle bak aan de slag te gaan en van jouw praktijk een succes
Je zit vol met goede ideeën en weet precies hoe je mensen kunt helpen. Je hebt ontzettend veel zin om te werken vanuit je praktijk en je bent vol goede
Als praktijkhouder in de alternatieve geneeskunde wil je natuurlijk graag online zichtbaar zijn. Of je nu social media inzet, advertenties draait of via e-mailmarketing je doelgroep bereikt, alles komt uiteindelijk
Voor veel ondernemers met een eigen praktijk voelt het woord ‘marketing’ ongemakkelijk. Misschien roept het beelden op van gladde verkooppraatjes, opdringerige advertenties of een gevoel van niet-authentiek zijn. Maar wat
Als praktijkhouder in de alternatieve geneeskunde weet je dat jouw aanpak uniek is en dat je mensen op een bijzondere manier kunt helpen. Toch is het vaak een uitdaging om
Vijf slimme promotietips voor jouw praktijk Heb je een eigen praktijk in de alternatieve geneeskunde, maar blijft het aantal klanten achter? Misschien droomde je ervan om van jouw praktijk te
Eerst klanten, dan grote plannen: jouw eerste klanten naar je praktijk trekken Jij wilt met jouw praktijk waarschijnlijk een stabiele basis opbouwen. Misschien droom je van goed gevulde jaartrajecten, grote
In dit blog geef ik je 3 belangrijke tips waarmee je jouw pagina’s omtovert tot goede verkooppagina’s. Vat jouw pagina samen in de bovenste alinea Heel jammer van al jouw
Geven jouw teksten antwoord op niet gestelde vragen? Als praktijkhouder in de alternatieve geneeskunde wil je waarschijnlijk dat jouw teksten potentiële klanten aanspreken en overtuigen om contact op te nemen.
Als je op mijn homepage terechtkomt, zie je een pagina die helemaal klopt – voor mijn doelgroep. Alles wat daar staat is geschreven om therapeuten en andere dienstverleners op het
Je ‘Over mij’-pagina is een van de belangrijkste plekken op je website. Het is dé pagina waar je bezoekers overtuigt dat jij de juiste persoon bent om hen te helpen.
Veel praktijkhouders in de alternatieve geneeskunde denken dat ze een grote, uitgebreide website nodig hebben om klanten aan te trekken. Snap ik, je wilt professioneel overkomen en alles mooi op