Meteen naar de inhoud
 

1️⃣ Check hoe je denkt

En verander eventueel je denkwijze – over hoe jouw klanten online zoeken naar een oplossing voor hun problemen. Ze zoeken niet naar een holistisch therapeut, een energetisch coach of een reiki praktijk. Ze zoeken naar ‘structureel weinig energie, wat kan ik doen’? En ‘ik blokkeer in .. situaties’. En ‘trauma oplossen zonder praten, kan dat?’. Schrijf over onderwerpen waar je klanten letterlijk naar zoeken. Houd altijd in gedachten dat de meeste mensen niet weten welke oplossing (jouw dienst) hun probleem oplost.

2️⃣ Focus op 1 onderwerp per tekst

Op je homepage noem je een aantal keren jouw bedrijfsnaam, op je ‘Over mij’ pagina noem je een aantal keer jouw eigen naam. Zo vergroot je de kans om gevonden te worden door mensen die ‘weleens van jou gehoord hebben’. Je dienstenpagina’s geef je de naam van je diensten, met in je achterhoofd dat de kans dat je op die pagina’s gevonden worden mega klein is. Zet daarom in op het schrijven van blogs over onderwerpen waar je klanten (mogelijk) naar zoeken! Daarmee ga jij wél omzet maken!

[activecampaign form=3 css=1]

Dit vind je misschien ook interessant:

[activecampaign form=3 css=1]