Meteen naar de inhoud
 

Als je twijfelt over je webteksten dan kun je twee dingen doen: 1. blijven twijfelen tot je een ons weegt en niet verder komen en 2. je kunt in actie komen en zorgen dat je jouw teksten binnenkort KLAAR zijn. Dat geeft rust en ruimte. Er zijn 2 manieren om te stoppen met twijfelen over je webteksten. De ene manier is door te beginnen bij de basis. Alle mooie zinnen, uitgebreide verhalen en het toepassen van allerlei modellen (denk aan AIDA) laat je even weg. En ga dan eens schrijven: wie ben je? Wat los je op en voor wie? Wat is je belofte aan jouw klanten? 

De andere manier om te stoppen met twijfelen over je webteksten is door te stoppen met je webteksten. Ga eens lekker bloggen. Schrijf stukjes op je social media over onderwerpen waar jij je klanten écht mee kan helpen. Misschien kun je wel een paar tips geven of kun je iets schrijven over klachten die ze ervaren en hoe jouw methode werkt tegen dat soort klachten. Of misschien heb je wel een paar tips waarmee iemand ‘vandaag nog’ zelf iets aan de pijn kan doen. Als je blijft twijfelen over je webteksten, ga dan schrijven over de inhoud, ga dingen schrijven waar je klanten iets aan hebben. Dan melden ze zich vanzelf!

[activecampaign form=3 css=1]

Dit vind je misschien ook interessant:

[activecampaign form=3 css=1]