Ga naar de inhoud

✉️ info@lindanoijens.nl

3 tips voor effectieve aanbodpagina’s

3 tips voor een pakkende titel voor je blog

Ben je druk met het schrijven van je webteksten? Dan heb je hier misschien ook iets aan.👇

Naar aanleiding van een content adviesgesprek dat ik van de week had met een van mijn klanten: wat zet je nou precies op een dienstenpagina? Hoe schrijf je dienstenpagina’s (aanbodpagina’s) die indruk maken en die mensen in actie laten komen? 👇

👉Tip 1. Gebruik woorden die je klanten gebruiken

Gebruik geen jargon en noem klachten zoals je klanten deze ervaren. Geen medische termen, geen namen van therapieën waar mensen nog nooit van gehoord hebben.

👉Tip 2. Doe een passend aanbod

De meeste mensen kiezen niet meteen voor een groot traject of uitgebreid programma. Simpelweg omdat de investering hoog is en mensen moeten eerst meer vertrouwen in je opbouwen en je beter leren kennen. Doe dus een aanbod dat passend is. Doe wel altijd een aanbod, dit is niet té commercieel. Je bent een bedrijf. Come on.

👉Tip 3. Potentiële klanten moeten hun probleem of wens herkennen

De belangrijkste tip: noem herkenbare dingen voor je klanten. Heb het over hún pijn, het verlangen dat ze hebben of de wens. Pas als iemand zich herkent in je tekst wordt iemand klant. Herkent iemand zich niet in de wens of de ‘pijn’, dan wordt deze persoon geen klant. Simple as that.

Website checklist

Download de checklist voor je praktijk website!

🔒 Als je mijn stappenplan aanvraagt, ga je ermee akkoord dat ik je gegevens opsla en verwerk volgens mijn privacyverklaring

Dit vind je misschien ook interessant:

Website checklist

Download de checklist voor je praktijk website!

🔒 Als je mijn stappenplan aanvraagt, ga je ermee akkoord dat ik je gegevens opsla en verwerk volgens mijn privacyverklaring