Meteen naar de inhoud
 

Wil je geen ‘ideale klant’ kiezen? Bijvoorbeeld omdat je net begonnen bent en je nog niet precies weet op wie jij je wilt richten? Of omdat je meerdere doelgroepen erg leuk vindt om mee te werken? 

Natuurlijk is het het allermooist als je heel concrete, herkenbare punten kunt noemen waardoor jouw ‘lievelingsklant’ (dat vind ik persoonlijk leuker klinken) zich aangesproken voelt. Wat je eigenlijk in je webteksten wilt realiseren is dat mensen denken “dit gaat over mij, dit heb ik nodig!”. Hoe specifieker jij bent, hoe sterker jouw lievelingsklant zich aangesproken zal voelen. 

?Hoe meer doelgroepen jij aanspreekt, hoe minder mensen zich écht écht écht aangesproken voelen. Simpelweg omdat niet alle punten die je noemt op iedereen van toepassing zijn. 

En echt hè, van mij hoef je niet te kiezen. Ik ben ervan overtuigd dat je teksten echt op meerdere doelgroepen kunt richten. Maar: hoe specifieker jouw doelgroep, de wensen, behoeften, klachten, leeftijd, etc. etc., hoe meer jouw lievelingsklanten zich door jou aangesproken zullen voelen.

[activecampaign form=3 css=1]

Dit vind je misschien ook interessant:

[activecampaign form=3 css=1]