Meteen naar de inhoud
 

Meer klanten in je praktijk? Zorg voor een goed verhaal op je website. Maar hoe doe je dat? Want er valt zoveel te vertellen! Je diensten zijn misschien ‘uniek’, je hebt misschien wel 26 certificaten of diploma’s en je zet veelbelovende of ‘bewezen methodes’ in. Maar is dat écht wat je klant wil weten? Is dat écht waar jouw potentiële klanten op zitten te wachten? Is dat echt dé manier om hen te overtuigen dat jij degene bent die hun probleem gaat oplossen?

Check na het schrijven van je webteksten altijd even de volgende punten:⠀

✅ Is de meerwaarde van jouw praktijk en jouw kennis duidelijk voor je klanten?⠀
✅ Vertel je zélf hoe goed je bent? Of laat je anderen vertellen wat een traject met jou heeft opgeleverd? Heb je reviews ingezet?⠀
✅ De meeste (oriënterende) potentiële klanten lezen niet je hele site. Zijn je pagina’s overzichtelijk en duidelijk? Ook voor mensen die niet lezen? (denk aan tussenkoppen en overzichtelijkheid). ⠀

[activecampaign form=3 css=1]

Dit vind je misschien ook interessant:

[activecampaign form=3 css=1]